Před výstavbou
Máte projekt nebo jeho draft? Chystáte se na developerský projekt s jednotkami bytů nebo vás čeká výstavba několika bytových či rodinných domů? Jsme tu pro vás.
Služby pro vás

Co je to Bytecheck Best Practice?
Soubor optimalizačních opatření v projektu rezidenční budovy - zejména z pohledu koncového uživatele bytu nebo domu. Jde o standard kvality provedení, který je vyšším stupněm v hodnocení kvality rezidenčních nemovitostí, který Bytecheck piluje více než 10 let. Reflektuje změny na trhu i očekávání obyvatel nemovitostí, která se neustále zvyšují.
Proč zkontrolovat projekt a zavést Bytecheck Best Practice?
„Hodnota této služby výrazně předčila naše očekávání a nelitujeme ani koruny, kterou jsme do toho investovali.“
Jak to funguje?
1. Základní kontrola projektu
Najdeme případné chyby. Zkontrolujeme projekt co do povinných i nepovinných parametrů ze zákona / norem.
2. Oponentura projektu
Shromáždili jsme požadavky na kvalitu a zpracování budov. Víme, co si lidé představují jako optimální bydlení. Kde kvalita nesedí, nebo ji nemají developeři, architekti či stavební firmy jasně specifikovanou na základě jakékoliv normy, tam kvalitu definujeme my. Části norem uděláme závaznými, některé pasáže vypustíme, máme podrobné vizualizace, diagramy, postupy, data a parametry.
3. Optimalizace
Ne všechny problémy byly na trhu pojmenovány. Proto podrobíme projekt oponentuře a vyhledáme neduhy projektu, které by jeho obyvatelům vadily. Není možné postupovat podle checklistu. S každou další optimalizací zlepšujeme Best Practice pro další budovy – umísťujeme řešení problémů do dalších revizí BBP.
Zajistíme finální kvalitu bydlení podle představ zákazníků
Pružnými kontrolami vad a nedodělků očima koncových zákazníků se zachováním fér přístupu ke stavebním firmám ulevíme developerovi, technickému dozoru a stavbyvedoucím. Nastoupíme do rozjetého projektu i když je stavba před dokončením.
Prostudujeme projektovou dokumentaci i klientské změny. Dohlédneme na opravy vad až do úrovně standardu kvality podle Bytecheck.

Řízení záručního servisu
Klíčem je reklamace řešit rychle a férově. A to umíme my.
Přijmeme požadavek klienta, posoudíme vadu, a pokud je reklamace oprávněná, dohlédneme na opravu, zorganizujeme termíny, vždy jsme přítomní všem jednáním a místním šetřením
a nenecháváme v tom klienta samotného.
Máme osvědčené know-how na to, aby byl klient spokojen,
i když je reklamace zamítnuta.

VISI
Naše vlastní aplikace
ke snadnému odbavování vad
a nedodělků i reklamačních vad
VISI je mobilní a webová cloudová aplikace k řízení vad v průběhu i po dokončení stavby. Můžeme garantovat ideální nastavení na jakýkoliv projekt a rychlou variabilitu.
VISI patří do rukou i koncovým zákazníkům! Zvedněte pozitivní zákaznickou zkušenost.